Απλές συνήθειες για την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

 

Στις περιόδους των εορτών συνηθίζουμε να «ξεχνάμε» μια σειρά καλών συνηθειών για την υγείας μας και τη πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων. Μπορούμε να γιορτάσουμε διατηρώντας τις καλές συνήθειες που αποδεδειγμένα λειτουργούν υπέρ μας;

Ένα άρθρο του Carroll A.E. που δημοσιεύτηκε αυτές τις μέρες με τίτλο ‘The Power of Simple Life Changes to Prevent Heart Disease’ υπενθυμίζει πως απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής συμβάλουν στην πρόληψη.

«…Η επιλογή «δεν καπνίζω», η διατήρηση σωστού σωματικού βάρους (με Δείκτη Μάζας Σώματος κάτω του 30), η  σωματική δραστηριότητα, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και ένα υγιές πρότυπο διατροφής αποτελούν τέσσερις παράγοντες του τρόπου ζωής που συσχετίστηκαν με μειωμένο κίνδυνο στεφανιαίων επεισοδίων.

Το υγιές πρότυπο διατροφής περιλαμβάνει περισσότερα φρούτα, ξηρούς καρπούς, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια και γαλακτοκομικά προϊόντα και περιορισμό επεξεργασμένων δημητριακών, επεξεργασμένων κρεάτων, μη επεξεργασμένων κόκκινων κρεάτων, ζαχαρούχων ποτών, αλατιού και τροφών που περιέχουν τρανς ακόρεστα λιπαρά οξέα….»

Μπορούμε να επιλέξουμε τι θα φάμε από το εορταστικό τραπέζι,να πιούμε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, να πούμε όχι στο παθητικό κάπνισμα και γιατί όχι να συνδυάσουμε τη συνάντηση με την οικογένεια με μια βόλτα για έναν περίπατο στην πόλη ή στο χωριό (όπου βρεθήκαμε).

Πηγή: 

 The Power of Simple Life Changes to Prevent Heart Disease

13up-healthlife-superjumbo

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s